طرح ویژه مشاوره و بروزرسانی رمضانی ویژه برای گوشی‌های سامسونگ

هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، سامسونگ ایران برای تمام گوشی‌های این برند طرح ویژه‌ای در نظر گرفته است. در این طرح صاحبان گوشی‌های سامسونگ با حضور در مکان‌های اعلام شده، به‌صورت رایگان از تعمیر و به‌روزرسانی سیستم‌ عامل دستگاه بهره‌مند می‌شوند و در صورت نیاز مشاوره فنی دریافت خواهند کرد.

طرح ویژه‌ی سامسونگ ایران در دو پاساژ ارگ و کوروش تهران و در روزهای ماه رمضان اجرا می‌شود. طی این برنامه‌، یک تکنسین و یک مشاور مجرب در محل حاضر ‌می‌شوند و با بررسی تمامی جوانب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های کاربران، اطلاعات لازم را در مورد دستگاه و مشکلات احتمالی آن به افراد ارائه می‌دهند؛ همچنین در صورت نیاز به به‌روزرسانی، تکنسین سامسونگ این کار را در همان زمان انجام می‌دهد و چنانچه نیاز به زمان بیشتری باشد به کاربران برای انتخاب محل مورد اطمینان تعمیر گوشی کمک می‌کند. به‌روزرسانی رایگان سیستم‌ عامل از جمله‌ی خدماتی است که در صورت نیاز و تمایل صاحب گوشی انجام می‌پذیرد.

یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده در طرح ویژه‌ی سامسونگ، ارائه‌ی مشاوره به مراجعه‌کنندگان است. بسیاری از افراد برای انتخاب مدلی خاص از میان گوشی‌های متنوع سامسونگ مردد هستند؛ به همین دلیل مقرر شده است تا هم‌زمان با حضور تکنسین‌ها، کارشناسان سامسونگ در محل حاضر شوند و به مراجعه‌کنندگان در پیدا کردن مدل دلخواه و مورد نیاز‌شان کمک کنند.

کمیپن رمضان سامسونگ در ایران

بر فعالیت‌های تمام تکنیسین‌های حاضر در محل در تمامی ساعات، توسط ناظران مرکزی مستقر در مرکز اصلی بخش خدمات سامسونگ ایران نظارت می‌شود و از این‌رو کاربر می‌تواند از دقیق و کامل بودن به‌روزرسانی‌ها و تعمیرات انجام شده اطمینان خاطر داشته باشد.

برای استفاده از خدمات این طرح، تمامی کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای ماه رمضان به مراکز خرید کوروش و ارگ تهران مراجعه کنند.

سامسونگ ایران سال گذشته نیز بزرگترین مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی خود را در طبقه‌ی منفی یک بازار چارسو راه‌اندازی کرده بود؛ در این مرکز مشتریان ضمن ارتباط رو در رو با کارشناسان ویژه‌ی سامسونگ، تمام فرآیند تعمیر گوشی خود را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

طرح ویژه‌ای که قرار است طی ماه رمضان اجرا شود، در ادامه‌ی برنامه‌های سامسونگ برای ارائه‌ی خدمات مدرن و بی‌واسطه‌ی پس از فروش است که با هدف پشتیبانی ویژه از مشتریان ایرانی اجرا می‌شود. پس از پایان خدمت‌رسانی به هر یک از مراجعه‌کنندگان، هدیه‌ای کوچک نیز اهدا می‌شود.